zelfstandig werkend kok bied zich aan omgeving schagen al

Hier kunt u uw advertentie plaatsen. Bekijk eerst het voorbeeld en de regels.
Plaats reactie
antonkiel

zelfstandig werkend kok bied zich aan omgeving schagen al

Bericht door antonkiel » 05 jan 2015, 17:39

Via deze weg wil ik graag solliciteren op de functie van zelfstandig werkend kok in de omgeving schagen NH , ik ben reeds 25 jaar werkzaam als kok .
Ik heb de nodige ervaring opgedaan in zowel binnen als buiten- land en zo doende ook mijn kennis uitgebreid in vele facetten van het horeca vak, zo heb ik diverse functies mogen bekleden in de keuken.

Zo ben ik culinair manager geweest bij Van der Valk , ben in Zwitserland een aantal jaar werkzaam geweest in diverse grote bedrijven , de keukens geleid van het Opera Haus in Zurich . Ik heb een nieuw bedrijf opgestart , het haven restaurant Berrisz te Medemblik. Ik heb in de offshore gewerkt op een hotel accommodatie op zee waar ik het gehele dag restauratie gebeuren voor mijn rekening nam voor zo’n 350 personen .

Momenteel ben ik werkzaam als assistent manager bij een restaurant wat behoort aan defensie . Aangezien ik deze baan heb aangenomen om mijn horizon te verbreden en eens andere facetten van het horeca vak te leren .
Helaas is de baan maar voor 30 uur per week , dus ben ik op zoek naar de volgende baan , zoals u kan lezen aan ervaring geen gebrek.

Voor verdere informatie houd ik mij aanbevolen ,neemt u dan gerust contact met mij op ,

bij voorbaat mijn dank ,

Met vriendelijke groeten Anton

msb

Re: zelfstandig werkend kok bied zich aan omgeving schagen al

Bericht door msb » 06 apr 2016, 12:41

Zou je ook interesse hebben (of wellicht iemand binnen jouw netwerk) om gedurende een seizoen de keuken te draaien in een kasteel in de Loire in Frankrijk? Wij zoeken een zelfstandig werkend kok, bieden kost&inwoning&een passende vergoeding in overleg. Voor verdere info mag je bellen met MSB&Meer, 06-10068871,

Beverhof

Re: zelfstandig werkend kok bied zich aan omgeving schagen al

Bericht door Beverhof » 25 feb 2017, 15:36

Heb je interesse in een functie als zelfstandige kok in een wereldrestaurant in Beverwijk die binnen kort open gaat?
Je bent van verantwoordelijk voor de Europese keuken, Ik hoor het graag. Onderstaand functie omschrijving.

Je kan via onderstaand mail contact met mij opnemen.
wereldrestaurantbeverhof@gmail.com

Zelfstandig werkend kok

Fulltime

FUNCTIE

- het bereiden van europese gerechten ( volgens recepten of eigen inbreng )
- verrichten van voorbereidende werkzaamheden zoals wassen, snijden, (voor)koken
- Het bewaken en controleren van de hygiëne (HACCP) kwaliteit, gaarheid, smaak, kleur e.d.
- Planning van de dagelijkse werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor de Europese keuken in zijn geheel.

PROFIEL

- enthousiaste en gemotiveerde medewerkers
- flexibel en commercieel inzicht
- zelfstandig, besluitvaardig, creatief en verantwoordelijk
- goed kunnen omgaan met werkdruk
- teamplayer
- beschikbaar in de avonduren, in het weekend en op feestdagen

Soort dienstverband: Voltijd

Plaats reactie