Aangeboden: Me!!!

Hier kunt u uw advertentie plaatsen. Bekijk eerst het voorbeeld en de regels.
Plaats reactie
Denise

Aangeboden: Me!!!

Bericht door Denise » 05 jul 2014, 09:00

Goedemorgen,

Allereerst zou ik mij even willen voorstellen.
Ik ben Denise een 30 jarige overenthousiaste hobbykok uit Rotterdam.
Op dit moment fulltime aan het werk in de verzekeringswereld. Omdat er geen toekomstmogelijkheden meer zijn bij mijn huidige werkgever hebben zij mij aangeboden om een opleiding te betalen naast mijn huidige baan. Dit mag elke opleiding zijn die ik wil dus ik dacht meteen aan de koksopleiding.
Eerder beb ik hier gepost over een opleiding bij Scheidegger maar lees daar niet heel goede ervaringen over dus ik dacht ik probeer het eens anders....ik wil graag praktijkervaring op doen en bied mezelf dan ook voor 1 dag in de week als stagair aan en hoop hiermee een bedrijf of iemand te vinden die mij graag de eerste basis en ervaringen van het vak te leren.

Ook eventueel andere tips over wat te doen hoor ik graag!

Met vriendelijke groet,

Denise

sarge

Re: Aangeboden: Me!!!

Bericht door sarge » 04 nov 2014, 11:58

hallo Denise,

allereerst leuk dat ge een carriere wilt in de horeca. de horeca heeft zo zijn/ haare charmes indeed. wat wilt ge precies? ik bedoel te zeggen..wat is uwe ambitie? hulpkok/ kok of chef de cuisine? welk soort bedrijf? ambieert u een sterrenrestaurant werken of een simpele brasserie keuken? of van der valk hotel of internationaal exclusief hotel? een verdere carriere binnenland of lekker het buitenland? (er is nog zoveel moois te zien en meemaken in de rest van de wereld)

en dan het volgende punt de opleiding? ge zult sowieso volwassenen onderwijs moeten nemen lijkt mijn.. een opleiding in het buitenland of in NL? en zo ja dan waar?

u heeft de leeftijd van 30..niet erg maar denk er wel aan dat de meeste 'koks' al op jongere leeftijd een koks/horeca opleiding hebben gevolgd met stages of werkervaring. en die prefereert men liever dan iemand die met 30 nog omgeschoold moet worden en geen enkele ervaring nog heeft 'profesioneel gezien'.

welke ervaring heeft u al als ik vragen mag? waar ligt uwe passie? patisserie/ banketbakker of warme kant of voorgerechten?

ik wens u veel succes en passie. ga ervoor! mocht ik iets voor u kunnen betekenen of informatie wilt 'shoot'.

sarge

Spiazzobv

Bericht door Spiazzobv » 12 jun 2015, 20:23

Wij zoeken:

Zelfstandig werkend kok

Spiazzo is op zoek naar een gemotiveerde zelfstandig werkend kok.
Je bent medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de menukaart en daarbij behorende procedures.
Taken die hier bij horen zijn onder andere:
- voorbereiden van de mis en place
- bereiden van gerechten
- werken volgens HACCP richtlijnen
- voorraadbeheer
- goed communiceren met je collega's in de keuken en de bediening
Profiel
- enthousiast en gemotiveerd
- flexibel
- ervaring als zelfstandig werkend kok
- representatief, stressbestendig en gastgericht
- de Nederlandse taal goed machtig
- wonend te Amsterdam
Overige Informatie
Wij bieden een werkplek binnen een gemotiveerd en jong team.
Een marktconform salaris
Contactgegevens
Mail of breng je C.V. en motivatie naar Spiazzo.

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 13 jun 2015, 09:11

Kijk voor het vinden van werk in de horeca of voor het aanbieden van werk in de horeca ook op Kokswereld.

Plaats reactie