uitnodiging gastronomische evenement

Zijn er leuke evenementen of beurzen op komst? kijk / post ze hier.
Plaats reactie
Hugo
Contacteer:

uitnodiging gastronomische evenement

Bericht door Hugo » 20 nov 2008, 01:29

Beste forum lezers collega's

Mijn collega wil met haar klasgenoot u uitnodigen voor een gastronomisch evenement dat zij organiseren voor hun opleiding , Internationaal Management in Breda. Het evenement zal bestaan uit een proeverij en lunch, in samenwerking met Koppert Cress, Bakkerij Carl Siegert, Valderrama , de Truffel, wijnkoperij Okhuysen en nog enkele anderen.

Gezien het feit dat U een belangrijke rol speelt binnen de gastronomie organiseren zij dit evenement voor jullie. Het zal de perfecte gelegenheid zijn om uw kennis over trends en ontwikkelingen in de gastvrijheidindustrie te verbeteren, en hierover te spreken met collega's

Het evenement zal plaats vinden op dinsdag 2 december 2008 , in oncle Jean te breda.

Het programma van die dag zal bestaan uit:

11.30 ontvangst
12.00opening door studenten
12.15 presentatie Koppert Cress
13.00 Lunch
15.00 Afsluiting

De opbrengst van alle gastronomische Evenementen die zij als studenten van de Hotel Management School organiseren zullen te goede komen aan de stichting Hotel Con Corazon te Nicarqua. Dit is is een organisatie die werk en onderwijs biedt aan de lokale bevolking door middel van een hotel. Voor meer informatie http: www.hotelconcorazon.com
Het entree geld voor dit evenement bedraagt 35 euro per persoon.

Binnen een week zullen zij telefonisch contact met u opnemen zodat zij eventuele vragen kunnen beantwoorden. Indien u zich aan wilt melden vragen zij u een e-mail te sturen naar cress-proeverij@hotmail.com onder vermelding van uw bedrijfsnaam , aantal personen en de naam van de deelnemers.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zij kijken er dan ook naar uit om u op hun evenement te mogen ontvangen

Met vriendelijke groet Hugo van der Loo

JeroenTrimbos
Contacteer:

Re: uitnodiging gastronomische evenement

Bericht door JeroenTrimbos » 20 nov 2008, 22:57

Hey op een dinsdag! Perfect! Wie gaat er nog meer heen en waar kunnen we dineren s'avonds?
Practice what you preach

jeroenbr

Bericht door jeroenbr » 21 nov 2008, 04:22

Hey leuk, ik ben er ook

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 22 nov 2008, 00:05

Ik denk dat Leo en ik er ook wel zullen zijn, klinkt in iedergeval goed en tegen Hugo kunnen we natuurlijk geen nee zeggen!

Hugo
Contacteer:

Bericht door Hugo » 24 nov 2008, 09:41

Beste collega 's en forumlezers

Door te weinig belangstelling en tijd en het niet halen van een minimaal aantal deelnemers voor hun opdracht hebben zij deze moeten af blazen en verplaatsen naar terugkomst van hun stageopdracht .

In ieder geval bedankt voor jullie aandacht, dit bericht over hun gastronomisch evenement zal dan zeker op tijd gepost worden op het koksforum.

met vriendelijke groet

Plaats reactie