Hanos haringmaster 2006

Zijn er leuke evenementen of beurzen op komst? kijk / post ze hier.
Plaats reactie
Martijn M
Contacteer:

Hanos haringmaster 2006

Bericht door Martijn M » 18 mei 2006, 16:06

FF nog op de valreep. vakwedstrijd bij Hanos voor 31 mei.
Inschrijving sluit op 19 mei

voor inschrijvingen:

http://www.hanos.nl/pages/index.html[/url]
Er vallen geen appels onder de perenboom

Pieter

Bericht door Pieter » 18 mei 2006, 17:01

Ik heb een uitnodiging voor dat feestje gehad maar ik heb dus geen hanos pas, jammer anders was ik misschien wel gegaan.

styliekokie

Bericht door styliekokie » 21 mei 2006, 17:57

ik heb ook gene hanos pas wel uitnodiging maar ik ga wel gewoon je hebt toch een uitnodigign groet frank
1 dag niet gekookt is een dag niet geleefd

Pieter

Bericht door Pieter » 21 mei 2006, 22:58

bij de sligro heb ik mensen terug gestuurd zien worden omdat ze geen pas hadden maar wel een uitnodiging.
Men gaat er van uit dat iedereen die een uitnodig heeft ook een pas heeft. Als je geen pas hebt is de uitnodiging niet voor jou bedoeld ( want je koopt toch niks )
Of je hebt de uitnodiging via via gekregen. :)
Ik kreeg hem via het koksgilde geloof ik.

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 21 mei 2006, 23:04

ja..die heb ik ook gehad...

:D
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

mark_s

Bericht door mark_s » 23 mei 2006, 09:12

toen ik in het eerste jaar van nivo 2 zat heb ik eens met een haringwedstrijd mee gedaan was leuk om goed te gaan kijken wat er nou bijpast.
Ik ben toen 3e geworden.

Haring licht ingesmeerd met mosterd omwikkeld met katenspek en gegrild.
ik heb toen de haring gecombineerd met naturel brie.

Martijn M
Contacteer:

Bericht door Martijn M » 24 mei 2006, 21:52

Zoals u wellicht heeft vernomen is de Opening van Het Haringseizoen tot nader order uitgesteld. Dat betekent dat de traditionele veiling van het eerste vaatje Hollandse Nieuwe en daarmee de opening van het haringseizoen niet op dinsdag 30 mei a.s. plaatsvindt, maar op een later te bepalen tijdstip. Het Nederlands Visbureau meldde dat het voor het eerst in de geschiedenis is, dat de veiling niet op de geplande datum kan doorgaan.

Hét hoofdingrediënt, de Hollandse Nieuwe, voor het bereiden van de creatieve gerechten tijdens de Finale van de HANOS Haringmaster 2006 is dus niet verkrijgbaar op woensdag 31 mei a.s. Hierdoor kan de Finale van de HANOS Haringmaster 2006 niet plaatsvinden op de gestelde datum. Echter, begin volgende week zitten de haringgroothandelaren weer bij elkaar om te bespreken hoe de kwaliteit van de haring op dat moment is. Het Nederlands Visbureau verwacht dan ook dat er volgende week meer duidelijk is over het begin van het Haringseizoen.
Er vallen geen appels onder de perenboom

Plaats reactie