Organiserren van een diner!

Zijn er leuke evenementen of beurzen op komst? kijk / post ze hier.
Ben_1

Organiserren van een diner!

Bericht door Ben_1 » 24 apr 2018, 10:28

Hallo allen.

Laatst had ik mij al voorgesteld en momenteel ben ik nog hobbykok maar ik ben wel iemand die graag meer wil. Een vriend van mij is heel erg fan van mijn kookkunsten en verteld daar veel over bij andere mensen. Nu kreeg ik gister een super leuke vraag via via!

Via via ben ik gevraagd of ik voor een 50 jarig bestaan van een bedrijf een diner wil organiseren! Bij dit bedrijf werken rond de 60 mensen. Deze uitdaging ga ik zeker aan en ik heb ook al wat mensen opgetrommeld die me willen helpen met de voorbereidingen en bediening.

Voor de gerechten heb ik al genoeg ideeën, maar ze hebben ook gevraagd of ik wil nadenken over de aankleding en over eventuele menukaarten en placemats met opdruk van het bedrijf. Ik heb al bij aanbieders gekeken die artikelen bedrukken voor horeca en events, zoals deze. Dit leek me wel een goede optie aangezien het er professioneel utiziet en het bedrijf waarvoor ik het diner organiseer ook heel erg bezig is met het milieu/ klimaat. Het leek me daarom wel mooi om klimaat neutraal te drukken en te leveren.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze drukkerij of hebben jullie misschien nog andere opties/ voorstellen?
Ik hoor het graag :D

Plaats reactie