robbrechts

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
danny
Contacteer:

robbrechts

Bericht door danny » 01 apr 2006, 12:40

ROBBRECHTS!!!!!Vrasene in Belgie!!!!

This man rules!!
tja

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 02 apr 2006, 10:32

why?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

danny
Contacteer:

Bericht door danny » 02 apr 2006, 14:05

Heeft om persoonlijke omstandigheden eigenlijk pas net zijn eerste ster.
Had er als hij geen persoonlijke omstandigheden had gehad volgens mij er al drie gehad....Niks onderdoend aan Sergio.
Ik geloof dat hij vorig jaar een medicijn heeft gevonden die zijn zeldzame spierziekte tegengaat.Zijn restaurant is gewoon een verbouwde huiskamer waar ik denk 35 man top in kunnen.
- puntjes waren zijn wat nichterige en stille bediening maar ik ben er ook na zijn ster niet meer geweest...........ga binnenkort er eten met de keuken,,,,,,,,,,,,,,,,,report follows

Hij weet alles over produkten en bereidingswijze's,,,,,,,,,,,,een echte junk!!
tja

Marino

Robbrecht

Bericht door Marino » 05 okt 2006, 17:15

Het is inderdaad een superrestaurant. Ik heb er twee jaar geleden een weekje stage gelopen in mijn vakantie. Die man weet echt heel veel..ik wed dat hij 's nachts over eten droomt...

www.herbertrobbrecht.be

Marino

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 05 okt 2006, 22:07

ziet er leuk uit.. wel jammer dat er tig keer een lage Temp bereiding op staat. Als je dan zo bekend bent met technieken...

willem
Contacteer:

Bericht door willem » 06 okt 2006, 00:12

hij hoeft t niet zovaak te vermelden,maar tis nou eenmaal de mooiste constante manier van cuisson verkrijgen en hij heeft al een ster dus waarschijnlijk hoef je niet te twijfelen aan zijn kennis!

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 06 okt 2006, 21:42

willem schreef:hij hoeft t niet zovaak te vermelden,maar tis nou eenmaal de mooiste constante manier van cuisson verkrijgen en hij heeft al een ster dus waarschijnlijk hoef je niet te twijfelen aan zijn kennis!
twijfel ook niet aan zijn kennis... en er zijn meer manieren om mooie cuisson te krijgen...

willem
Contacteer:

Bericht door willem » 07 okt 2006, 00:34

dat is waar!ben zelf fan van alles op karkas,lamszadel,gevogelte tarbot etc

Plaats reactie