Slechte ervaring in Hotel/restaurant

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Dorusje

Slechte ervaring in Hotel/restaurant

Bericht door Dorusje » 11 dec 2014, 15:09

Slechte ervaring in Hotel/restaurant te Thorn. Hooftzetel concern op de hoogte. :!:
Het is niet mijn bedoeling een hotel of restaurant af te breken, maar de liefde voor het beroep dwing me hier ook een reactie te plaatsen. Het Franse menu van vorige maand was voor mij een desillusie. Men is daar de recepten verloren en het personeel is dringend aan bijscholing en/of begeleiding toe. Voor het menu: wanneer men aankondigt à L’ Escargot berijd het zo dat op zijn minst een vleugje escargot proeft. De coq au vin: er is verschil tussen een coq en een legkip, de garnituur was ok. Het billetje was gebakken in de oven en op smaak gebracht in een demi-glace met de garnituur. De garnituur was gedeglaceerd met rode wijn en verdampt. Voor de parfait au chocola: kreeg ik een half bevroren mouse au chocola. Voor de bediening: zorg er voor dat er voldoende wijn aanwezig is, zeker als de leverancier op 100 meter is. Ruimt het teveel aan bestek en glazen niet af als de klant zijn maaltijd niet beëindig heeft. :?:
Favoriete uitspraak:
Er is nog nooit een kok gevonden die koken kan voor alle monden !
Quand sa fume c’est chaud! Quand c’est noir c’est cuit!
Dorusje

Plaats reactie