nee heb je, ja kun je krijgen..

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
dethuiskoker

nee heb je, ja kun je krijgen..

Bericht door dethuiskoker » 02 dec 2010, 12:53

over 2 weken zit ik voor mn werk 1 avond in Girona, en dacht zal eens bellen naar El Cellar de Can Roca
Door de weekse avond.. Ja hoor nog een tafeltje vrij..
Ik dacht dat ik omviel van verbazing.. 1 van de beste restaurants, laten we het hopen... van de wereld en dan gewoon binnen 2 weken, en exact op enkel de avond dat ik kan, plaats hebben...

Dat doet me denken aan het feit dat ik 8 maanden geleden, een keer uit pure baldadigheid :D , op vrijdagmiddag belde naar de Librije.
en daar konden we met 2 man 's avonds ook terecht..

een Duitse collega, die ik het Librije verhaal vertelde, geloofde er geen biet van en vertelde dat "in Deutschland so etwas niet mogelijk was" in en 3 sterrenrestaurant..

Nee bijv Restaurant Lerbach en Vendome zitten op vrijdags maanden vol..
Hij durfde er wel een etentje, bij 1 van die twee om te verwedden, dat het niet mogelijk zou zijn om dezelfde dag voor diner te resereveren..
Lang verhaal kort... ik heb full speed naar Duitsland kunnen gassen op vrijdagmiddag, want we konden 's avonds terecht..
En ja, idd op zijn kosten gegegeten :D

ik begin steeds meer overtuigd te geraken dat je gewoon moet proberen ... nee heb je, ja kun je krijgen...

grt Thuiskoker

JeroenTrimbos
Contacteer:

Re: nee heb je, ja kun je krijgen..

Bericht door JeroenTrimbos » 03 dec 2010, 00:54

Dat is ook de goede instelling, veel mensen denken nog steeds "ze zitten toch vol". Vooral voor lunch kun je best makkelijk terecht in Nederland bij de 2 en 3 sterrenzaken.
Practice what you preach

Cees Timmerman
Contacteer:

Re: nee heb je, ja kun je krijgen..

Bericht door Cees Timmerman » 03 dec 2010, 18:17

Ben een half jaar geleden bij Roca geweest, superervaring. Bereidt je voor op een fantastische avond!

Plaats reactie