New York restaurants

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
Pauline

New York restaurants

Bericht door Pauline » 14 okt 2010, 10:56

Hallo!

Heb volgende week het geluk om een paar dagen in New-York te zijn.
Wie weet wat fijne restaurants? Het hoeven echt geen sterren restaurants te zijn!( daar ben ik waarschijnlijk toch al te laat voor om te reserveren en ook wel wat te prijzig voor mijn budget :wink: )

Ik houd me aanbevolen voor goede suggesties en bedank je alvast voor de moeite :D , Pauline

Maurits

Re: New York restaurants

Bericht door Maurits » 15 okt 2010, 08:14

Ik zou een Zagat-guide ter plekke kopen.
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

kookpunt

Bericht door kookpunt » 14 dec 2010, 12:06

Asiate

AsiateManhattan fonkelt aan je voeten wanneer je 's avonds vanaf de 35e verdieping van het Manarin Oriental Hotel de stad aanschouwt. De ramen van vloer tot plafond geven bijna 360 graden uitzicht op Central Park, Columbus Circle en de toppen van Rockefeller Center. Asiate is een geliefd restaurant bij celebrities. De Franse keuken kent wat oriëntaalse invloeden door de Japanse chef. Begin met een Ceasar Salad soep, daarna gemasseerd Wagyu rundvlees uit Japan en als toetje een mango soufflé. Een tafel bij het raam zal je ruim van te voren moeten boeken. Het is vooral de locatie die dit restaurant zo bijzonder maakt.

Deze lijkt me wel een mooie!

toet007

Bericht door toet007 » 24 feb 2011, 09:40

Ik zeg bij Gordon Ramsey

Plaats reactie