anteprima bergamo

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
lesley

anteprima bergamo

Bericht door lesley » 15 jan 2010, 13:38

iemand bekend met dit restaurant? is een showcooking restaurant met 25 zitplaatsen ongeveer, met daniel facen als chef.
koken ook geheel in style van bulli.

berexstone

Re: anteprima bergamo

Bericht door berexstone » 15 jan 2010, 17:06

Ik ben er helaas nog nooit geweest. Ik zeg helaas omdat ik net een behoorlijk aantal foto's heb gezien van de gerechten. Wow!
De kok is een landgenoot van mij en komt uit het Zwitserse Ticino waar hij zich voorheen in een drietal restaurants zéér verdienstelijk heeft gemaakt. Chef is Daniel Facen (geboren 1965), Sous is Mario Bena (geboren 1985). Merkwaardig genoeg wordt er een aparte man voor het Show-Cooken genoemd, ene Davide Chomistek (geboren 1988). Heb even de 'Espresso' restaurant gids geraadpleeegd (een soort Italiaanse Gault-Millau), die geven "Anteprima-Bergamo" 15,5 / 20. Michelin acht ze drie couvertjes en een ster waardig.Waarschijnlijk weet je het al, maar indien niet als je gewoon anteprima bergamo ristorante intikt krijg je een aantal mogelijkheden. Kies daar uit Ristorante Anteprima - Chiuduna (BG) chef Daniel Facen
en je komt op de site van http://www.altissimoceto.it" onclick="window.open(this.href);return false; uit. Je ziet nu een reportage uit 30 juni 2009 met een verhaal, een film van 17 minuten, de menu's en gerechten à la carte, én ... een groot aantal foto's van prachtige gerechten.

Plaats reactie