L'Atelier de Robuchon London

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
Cees Timmerman
Contacteer:

L'Atelier de Robuchon London

Bericht door Cees Timmerman » 29 sep 2009, 12:12

Ik heb over twee weken gereserveerd bij L'atelier de Robuchon ** in London. Lekker een prakkie bij Joel. Iemand ervaring in deze tempel?

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: L'Atelier de Robuchon London

Bericht door Leo » 29 sep 2009, 12:18

niet in London, wel in parijs Parijs Robuchon
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman » 03 nov 2009, 09:04

Heb er even over na moeten denken, maar het was erg goed en leuk. Best origineel om twee sterren eten te nuttigen in een soort luxe cafe sfeer. We aten gewoon aan de bar, hamburgers met foie gras, langoustines met pistou, toast met cepes en pata negra, souffle van passievrucht, lekkere chardonnay uit Nieuw Zeeland enz. Gewoon de muziek voluit aan.
Aparte ervaring.

JeroenTrimbos
Contacteer:

Bericht door JeroenTrimbos » 03 nov 2009, 19:10

Lijkt mij een gezellige sfeer! Kon je ook echt een paar uur "tafelen" of ging het ook sneller?
Practice what you preach

Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman » 03 nov 2009, 20:23

Gewoon, normaal tempo. Ik heb de gelegenheid om een aantal gauloises buiten te roken zonder mijn gezelschap continu alleen te laten.
Ik vond het top. Het is misschien niet de sfeer die je altijd wil, het kwam grootsteeds over (ik bedoel, zoals het leven in de grote stad is: snel, hip enz) maar dat past natuurlijk in swinging London. In pak em beet Veenendaal zal deze formule vreemd over komen denk ik. Volgens mij hebben Robuchon en zijn mensen hier erg goed over nagedacht als je de andere vestigingsplaatsen bekijkt (oa Vegas, Parijs, Sjang Hai, New York). Allemaal van die cosmopolitische steden, plekken waar het gebeurt. Volgens mij een concept dat een of andere marketingprijs zou moeten verdienen.
En tot slot: de aardappelpuree was werkelijk divine (wel een filmpje in je maag).

ifood

Bericht door ifood » 04 nov 2009, 11:47

Onbeschofte vraag. Maar: Prijskaartje?

Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman » 04 nov 2009, 14:08

Helemaal niet onbeschoft hoor. Het was lunch, dus niet veel gedronken. 3 Personen, ieder vier gangetjes, 2 x bubbels, 1 gin tonic, 1 chardonnay en 2 flessen water inclusief fooi 300 pond (is ong. €360,- op dit moment). Voor diner is 4 gangen te weinig, maar voor lunch perfect.

JeroenTrimbos
Contacteer:

Bericht door JeroenTrimbos » 04 nov 2009, 15:07

Prijs valt reuze mee dankzij de wisselkoers :D
Moet ook eens een culinair weekend in Londen doen...
Practice what you preach

Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman » 04 nov 2009, 17:07

Zeer aan te raden Jeroen. Ik kom twee, drie keer per jaar in London om te eten, en ook om te shoppen, helemaal te gek.
Voor de prijs van een vlucht hoef je het niet te laten. Let wel inderdaad op de stand van de pond.

Plaats reactie