Amarone

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
wouterkik

Amarone

Bericht door wouterkik » 05 mei 2009, 12:09

gisteren heb ik gegeten bij Amarone in Rotterdam. ik heb alleen geen foto's gemaakt van de gerechten maar t zag er allemaal zeer verzorgd uit en alles was ontzettend lekker.
de bediening is daar ook echt geweldig. alles ging soepel en zeer professioneel. amarone is echt een toptent!

dit heb ik gegeten:

Gemarineerde makreel met gelei van Savennières wijn, Aquitaine kaviaar en vinaigrette van peterselie
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebakken coquilles, nage van Hollandse asperges en chorizo
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krokant gebakken kalfszwezerik, gelakt met jus van zoethout, jonge bospeen, Hollandse champignons en gevogelteschuim met knoflook
Blanc Manger met gekonfijte ananas, five-spice kruiden en koffie-granité

limo factory
Contacteer:

Re: Amarone

Bericht door limo factory » 15 sep 2009, 21:15

Net bij Amarone gegeten.
Wederom top gegeten, met heel schappelijke prijzen.

Het volgende kozen we uit de kaart:

Terrine ganzenlever met krokante wortel en wortel marmelade

Luchtige mousse van kreeft met gebakken langoustine en zomertruffel

Zeebaars met kingkrab, pasta en citroen beurre blanc.

Espresso

Lekker, vooral de mousse van kreeft was heel apart. Soort flan achtige structuur. Luchtig en vol van smaak. Top.

Groeten Erik

Plaats reactie