Maze(Londen)

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
Corjen

Maze(Londen)

Bericht door Corjen » 17 dec 2008, 16:54

Afgelopen maandag 6 gangen geluncht bij Maze in Londen, supermooie zaak, enorme keuken en heerlijk gegeten.

We begonnen met:

Velouté van koolraap, truffel en honing met paddestoelencreme, gebraisseerd konijn en brioche met gerookte boter.
Afbeelding
Was al begonnen voor de foto:-P

Tartaar van makreel en krab met advocadomousse, gemarineerde rettich en komkommer
Afbeelding

Terinne van ganzenlever met varkenswang, gezouten ham(weet de precieze omschrijving niet), gezuurde kweepeer, zilveruitjes en peterseliemosterd
Afbeelding

Daarna op de huid gebakken dorade royale, gekonfijte babyvenkel, kreeftenrissotto en gefrituurde garnaaltjes
Afbeelding

Daarna combinatie van appel en caramel, met granité van cider, en donut van appel en kaneel
Afbeelding

Als laatste chocolade ganache(als een soort mousse) met gedroogde limoen en walnotenijs
Afbeelding

jeroenbr

Re: Maze(Londen)

Bericht door jeroenbr » 17 dec 2008, 23:20

Zijn er ook grote foto versies?

Corjen

Bericht door Corjen » 18 dec 2008, 01:42

jeroenbr schreef:Zijn er ook grote foto versies?
Ja die zijn er, weet alleen niet waar ik die moet uploaden.. Dus als je een tip hebt:-)

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 18 dec 2008, 08:40

je mag ze mailen naar mij...zet ik ze wel op de server.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Plaats reactie