Gordon Ramsay's MAZE

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
marnix

Gordon Ramsay's MAZE

Bericht door marnix » 16 aug 2006, 11:50

Maandag wezen lunchen bij een nieuw restaurant uit het Ramsay imperium. Maze, is echt gaaf.
Voor Londense begrippen niet heel erg prijzig.
Het is tapasstijl.
http://www.gordonramsay.com/maze/
Als je in Londen bent een aanrader.

Koeno

Bericht door Koeno » 04 jun 2007, 12:13

De kell heeft 15 restaurants, dat gaat ver :S als je zijn pubs wegrekent 13 en zijn restaurants van verweg eraf is 11, da betekent dat hij per week als hij bvb 6 dagen zou werken 1 dag mee draait in ieder restaurant om de week :S en dan moet hij ook nog naar de pubs en die in tokyo en dubai, mja hij zal wel iedere keer een week ergens gaan werken ofzo :P
Veni, vedi, ik werd chef

RonSchrooten

Re: Gordon Ramsay's MAZE

Bericht door RonSchrooten » 09 jun 2009, 22:02

reken er niet op dat meneer ramsay elke dag in de keuken staat :wink:
''Trots om een voedsel bereidende, roerende, lepelzwaaiende, perfect op smaak gebrachte kok te zijn''

Pinxo

Bericht door Pinxo » 10 jun 2009, 08:27

En als hij zelf in de keuken staat lat hij zijn menu door een busje aanleveren in zijn keuken "cock au van"
Afbeelding

marcin
Contacteer:

Bericht door marcin » 12 jun 2009, 14:29

ben er in january wezen eten en vond het wel goed maar niet waauw, alles wat ik gegeten heb (ook smiddags) was lekker en goed verzorgd maar bezorgde me geen halleluja effect, en over de prijs ben ik het niet met je eens, was toch 250e kwijt met ze 2 voor 6 gang lunch met wijn apero en digisitiefje;

had trouwens de zelfde ervaring enkele jaren geleden in zijn 3 sterren hut, alles goed op smaak en kooktechnisch niets op aan te merken maar niet waauw;
iedereen ziet wanneer ik dronken ben, maar niemand ziet wanneer ik dorst heb!

Plaats reactie