beginnende patisserie banen?

Hier kun je informatie, spelregels en algemene voorwaarden vinden, vragen stellen of opmerkingen plaatsen over de website.
Plaats reactie
Tamara

beginnende patisserie banen?

Bericht door Tamara » 27 jul 2015, 18:47

Goede avond,

ik zal me even voorstellen, ik ben Tamara, 24 jaar oud en hou van patisserie maar zit helaas op dit moment nog vast in een saai kantoorbaantje (Customer Service & Logistiek Management) waar je bij wijze van spreken depressief van kan worden. Ik heb besloten in februari 2016 de 9-weekse Patisserie opleiding te doen van het Bakery Institute en wil graag zo snel mogelijk aan de slag in het vak om al wat ervaring op te doen maar vind het erg moeilijk om iets te vinden waar ik gekwalificeerd voor ben aangezien ik nog geen opleiding heb afgerond afgezien van de introductie patisserie cursus.

Wat zijn realistische banen om naar te informeren bij bakkerijen etc. waar ik kan leren en nog geen ervaring voor nodig heb? Mijn interesses zouden uitgaan naar of een fulltime functie (betaald) of eventuele weekendhulp (eventueel onbetaald) wat ik naast mijn baan zou kunnen doen.

Ik waardeer alle feedback en informatie die jullie mij zouden kunnen geven.

Groetjes,
Tamara

( tamara0nline@hotmail.com )

indeed

Re: beginnende patisserie banen?

Bericht door indeed » 30 jul 2015, 06:54

Vanaf oktober gaan we patisserie lessen geven voor zowel beginners als gevorderden. Dit 1 keer per maand, 7 maanden lang, in het weekend, in Amsterdam.
Deze lessen worden gegeven door patissier Carle Douglas.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik dat graag.
- klassieke Franse patisserie
- min. 6, max. 8 cursisten
- individuele inschrijvingen
Meer info opvragen via www.smakelijklandsmeer.nl.

met Vriendelijke groet,
A. Immig
inschrijving is begonnen

Plaats reactie