Enquête Online kookschool

Hier kun je informatie, spelregels en algemene voorwaarden vinden, vragen stellen of opmerkingen plaatsen over de website.
Plaats reactie
Marjoleindeg

Enquête Online kookschool

Bericht door Marjoleindeg » 10 dec 2014, 14:30

Beste Kookliefhebber,

Voor mijn stage bij Eke Mariën ben ik bezig met een onderzoek naar de behoefte voor een online kookschool.
Op de online kookschool zullen verschillende kookcursussen aangeboden worden met de bedoeling om van u een (nog betere) kok te maken!

Als kookliefhebber en/of professioneel kok behoort u tot de ideale doelgroep en daarom zou ik graag uw mening willen horen.

De enquête zal maximaal 6 minuten duren. Om naar enquête te kunnen gaan hoeft u alleen maar op onderstaande link te klikken.
https://deonlinekookschool.typeform.com/to/gxsgEy

Alvast hartelijk bedankt.

Marjolein

Ratatouille

Re: Enquête Online kookschool

Bericht door Ratatouille » 26 mei 2015, 14:37

Je link doet het inmiddels niet meer, maar ben wel benieuwd naar de resultaten van je onderzoek. Is er nog iets interessants uitgekomen?
Persoonlijk vraag ik me af of er behoefte is aan een online kookschool, maar het zou goed kunnen. Via youtube kun je immers al behoorlijk wat 'online' koks vinden. Dan denk ik bijv. aan het Amerikaanse youtube succes 'My drunk kitchen', een show waarin voornamelijk gemakkelijke gerechten bereid worden (en waarin de hostess, zoals de titel al duidelijk maakt, dronken is). Ben ook bekend met de wat serieuzere online kookschool Salted. In video's worden dan speciale technieken uitgelegd. Omdat ik veelal Engelse filmpjes bekijk, weet ik niet in hoeverre de Nederlandse markt al bezet is. Ben daarom wel benieuwd naar de uitkomsten van je onderzoek. Ben wel eens toe aan nieuwe uitdaging en een soort Nederlandse Salted opzetten lijkt me geweldig! Heb even snel een domeinnaam check (https://www.strato.nl/domeinnaam/domeinnaam-check/) gedaan en daaruit blijkt dat deonlinekookshow.nl nog niet bezet is. Ooooh, ik word helemaal enthousiast nu! :mrgreen:

Plaats reactie