Ramsay 2 sterren gekregen in Frankrijk

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Ramsay 2 sterren gekregen in Frankrijk

Bericht door Leo » 02 mar 2009, 16:22

Ramsay heeft nu ook twee sterren in Frankrijk!
Wat een succes heeft die man zeg

Ramsay Film over de sterren
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Pluter

Re: Ramsay 2 sterren gekregen in Frankrijk

Bericht door Pluter » 02 mar 2009, 17:54

Leo schreef:Wat een succes heeft die man zeg
Yep... En nog steeds vinden ze het in het filmpje nodig om hem "de scheldende schot" te noemen.

resultaten spreken voor zich denk ik; die Ramsay is zo slecht nog niet.
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW

elamphen
Contacteer:

Bericht door elamphen » 03 mar 2009, 00:18

Ach joh die mensen weten half niet waar ze over praten, eigenlijk te triest voor woorden.
Collega van me heeft bij hem gewerkt tijdens zijn opleiding en vertelde dat hij zonder camera's zo slecht nog niet is, alleen wanneer die dingen draaien begint hij een beetje te schelden en te tieren, so what...!!!
het wordt vanzelf 12 uur

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 03 mar 2009, 00:23

Mooi voor gordon, dat meen ik oprecht.....maar de naam? Kom op zeg die kunje niet meer verlenen aan gordon.....daar staan andere zeer goede chefs.....en die mogen wel eens bij naam genoemd worden...als chef zijnde! Michelin mag dat ook wel eens veranderen.
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

jeroenbr

Bericht door jeroenbr » 03 mar 2009, 00:59

elamphen schreef:Ach joh die mensen weten half niet waar ze over praten, eigenlijk te triest voor woorden.
Collega van me heeft bij hem gewerkt tijdens zijn opleiding en vertelde dat hij zonder camera's zo slecht nog niet is, alleen wanneer die dingen draaien begint hij een beetje te schelden en te tieren, so what...!!!
Alsof ze dat kunnen ruiken ... irritatie om niks

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 03 mar 2009, 01:15

http://www.telegraaf.nl/prive/3364692/_ ... tml?p=18,1

Gordon Ramsay verzon 'voetbalcarrière'

AMSTERDAM - Meer gedoe rond Gordon Ramsay. De TV-Kok heeft zijn carrière bij de Glasgow Rangers verzonnen!

Foto: RECHTENVRIJ Gordon, die altijd vol trots spreekt over zijn gloriedagen bij de Schotse voetbalclub, blijkt er blijkt alleen maar op proef te hebben gespeeld, zo meldt The News of the World.

De Britse tabloid heeft de spelerslijst uit de tijd dat Gordon speelde. De kok wordt door de krant 'fucking liar' genoemd.

Het is de nieuwste rel rond Gordon. Eerder kwam hij in opspraak vanwege zijn affaire met de schrijfster Sarah Symonds, en behaalde hij in zijn tv-programma een nieuw scheldrecord, dit tot ergernis van het Britse publiek.
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

Pluter

Bericht door Pluter » 03 mar 2009, 03:35

Ach... Met al die bezuinigingen tegenwoordig hebben de redacteurs van de telegraaf ook niet meer echt de tijd om fatsoenlijke research te doen he.... Typische "copy/paste- convenience journalistiek weer.

Wellicht wordt het 's tijd voor een "koksforum-roddel-corner" (dan wil ik wel graag nog anoniemer inloggen!). Er zijn waarschijnlijk genoeg nederlandse "top-chefs" die heel hard kunnen schelden en vreemdgaan bij het leven etc....

Gordon is ok ole ole!
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 03 mar 2009, 08:49

vind zowieso de telegraaf wel een krant met een hoog roddel gehalte.

Maar goed...wat kan ons nou die voetbal interreseren..? Wees blij dat dat niet gelukt is, anders hadden we nu niet die mooie tv gehad en die mooie boeken.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

chef-dave
Contacteer:

Bericht door chef-dave » 03 mar 2009, 22:01

Weet je dat ik soms weleens jaloers ben op het feit dat hij zich dit allemaal kan permiteren! Als ik sommige tv "koks" bezig zie wou ik dat ik net zo kon roepen en tieren. Ikzelf heb mijn eerste job gehad van sir Anthony Van Dijck en laat me lichtjes uitdrukken dat ook onze chef toen wat gordon trekjes had, maar toen was dat normaal en werd dit ook aanvaard als zijnde de chef mag dat en dit noemde wij kweken van discipline (NEEN!!! dat wil niet zeggen dat ik er akkooord mee was of ben!)
Maar draai het of keer het hij is en blijft een verdomd goede kok!!!! Bil Clinton was na het roken van een sigaartje toch ook dezelfde man?? :lol: :lol:
Het gras is steeds groener aan de andere zijde. Helaas is het dan ook meestal kunstgras!
Dave

Plaats reactie