Gordon Ramsay opent zaak in Amsterdam

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Gordon Ramsay opent zaak in Amsterdam

Bericht door Webmaster » 13 nov 2006, 17:35

Afbeelding

De Britse topkok Gordon Ramsay opent volgend jaar een restaurant in Amsterdam. Hij zei dat maandag tijdens een kort bezoek aan de hoofdstad. ‘Binnen een tot drie weken hoop ik alle contracten en vergunningen rond te hebben, maar het gaat zeker door.’

Waar het restaurant in Amsterdam precies komt, wil Gordon Ramsay nog niet zeggen. ‘Ik ben er al anderhalf jaar mee bezig. Het is een bestaand gebouw dat opnieuw wordt ingericht, met een geweldig terras.’
Ramsay hoopt volgend jaar oktober of november te openen. Er komt een 'fine dining'-gedeelte met 45 stoelen en een wat meer 'casual' deel met tachtig stoelen.

Ramsay heeft nu al een aantal restaurants in Groot-Brittannië en daarbuiten. Donderdag opent zijn restaurant in New York en de topkok noemt dat ‘een van de grootste uitdagingen ooit’.
Kokforum.nl : de website voor koks

willem
Contacteer:

Bericht door willem » 13 nov 2006, 19:24

ben benieuwd

Anne Zantinge
Contacteer:

Bericht door Anne Zantinge » 13 nov 2006, 21:12

doet precies zijn oude leermeester marco pierre white na, grappig.

paulbrussel

-

Bericht door paulbrussel » 28 nov 2006, 17:26

Zijn grootste droom blijft toch, begreep ik, het krijgen van drie sterren in een restaurant in Parijs.
Maar ik betwijfel of hij dezelfde kwaliteiten heeft als Alain Ducasse, zoals hij graag zou willen en die hij als voorbeeld neemt.

Plaats reactie