goede bezorgende horecaleverancier in Amsterdam gezocht

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Oele

goede bezorgende horecaleverancier in Amsterdam gezocht

Bericht door Oele » 24 aug 2011, 10:26

Beste forumbezoekers,

Ik ben zelf niet werkzaam in de horeca, maar dacht hier de grootste kans te hebben mensen te treffen die mijn vraag kunnen beantwoorden.

Ik ben op zoek naar een goede leverancier (horecagroothandel? bezorgende supermarkt? ...?) voor de kantine van een bedrijfsverzamelpand in Amsterdam. Voor een man of 40-60 wordt dagelijks brood, beleg, melk/sap ingekocht + de ingredienten voor een "special" die dagelijks vers bereid wordt.

Op dit moment maken bestellen wij dagelijks bij VHC Jongens en een lokale bakker.

Voordelen VHC Jongens:
- ze bezorgen dagelijks
- doen niet moeilijk over een minimum afnamebedrag per levering.

Nadelen:
- online bestelsysteem is niet gekoppeld aan voorraad; als gevolg hiervan merk je pas op moment van levering dat iets niet geleverd kan worden
- online bestelsysteem toont geen prijzen; dus alleen voor producten die al eens gefactureerd zijn of waarvoor expliciet een offerte aangevraagd is is de prijs bekend, en dan dus alleen op papier. Het wordt op deze manier erg lastig om ons aan het budget te houden en toch variatie in de special aan te brengen.

Inmiddels hebben we contact gehad met Deli XL; zij hebben het bestelsysteem op deze punten wel netjes op orde, maar hebben een (voor ons nogal hoog) minimum bedrag per rit/levering.

In het verleden is er wel eens eea bij Albert.nl besteld; qua prijs maakt dit niet zoveel uit, nadelen hiervan zijn dat er voor zover ik weet geen vast bezorgmoment mee af te spreken is en dat in de praktijk blijkt dat verse producten zoals melk bij levering vaak al erg dicht op de uiterste houdbaarheidsdatum zitten.

Mijn vraag dus: is er een leverancier die bezorgt in Amsterdam met een internetbestelsysteem dat voorraad + prijsinformatie toont, en geen al te hoog minimumbedrag per rit heeft?

Als ik deze vraag beter op een andere plek kan stellen dan hoor ik het ook graag!

bij voorbaat dank!

Plaats reactie