FRUIT CARVING

Plaats hier je foto's vanaf uw homepage, of link ze af een andere site.
Plaats reactie
marcobuzzbuzz
Contacteer:

FRUIT CARVING

Bericht door marcobuzzbuzz » 11 okt 2007, 10:52

aangezien er op internet bijna tot niets te vinden is over het garneren van buffetten, ben ik zelf een website begonnen over buffet creaties en horeca in het algemeen.
de site is al in de lucht ,ben jij net als ik geintresseerd met name ook buffetten en buffetgarneringen neem dan even de moeite om een kijkje te nemen en meldt je aan op het forum.
ben nu bezig met fruit carving nieuwe manier van garneren, dus het uitsnijden van watermeloenen etc.
voor 1 creatie van mij kijk op mijn website onder topic fruit carving by marcobuzz.

www.buffetgarnering.nl

tips zijn welkom. :D
Laatst gewijzigd door marcobuzzbuzz op 16 okt 2007, 19:35, 5 keer totaal gewijzigd.

sjaak

Bericht door sjaak » 11 okt 2007, 21:06

als ik op een foto op de home pagina druk wordt ik doorgelinkt naar de begin pagina ik had deze snelkopelingen weggehaald waardoor je gewoon niet hierop klikt. verder de showstukken die je gemaakt hebt zien er zeker mooi uit.
(persoonlijk vind ik dat een buffet zo makkelijk mogelijk bij te vullen moet zijn en opgeleukt door show stukken zodat je een minimale waste hebt) of alleen daarover een forum kan werken durf ik niet te zeggen maar ik wens je er veel succes mee.

marcobuzzbuzz
Contacteer:

re

Bericht door marcobuzzbuzz » 11 okt 2007, 21:41

dank je sjaak, en over het algemeen gaat de site over garneringen van buffetten maar daar integen is het forum over buffetten en het algehele horeca vandaar dat ik de forum toch zo gemaakt hebt om ook andere horeca bezoekers intresse te tonen. zeker bedankt voor je reactie hopenlijk zie ik je ook op mijn forum.

Mario

Bericht door Mario » 15 okt 2007, 05:40

Idd mooie showstukken! leuke site ;)

Groet,

Mario

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 15 okt 2007, 14:50

leuke site..

maar weer een forum erbij.. ?

zie dan liever een topic bangetting verschijnen op dit forum

marcobuzzbuzz
Contacteer:

alweer een forum

Bericht door marcobuzzbuzz » 15 okt 2007, 19:28

weer een forum erbij/? ja waarom? zal ik uitleggen.
hoop dat je langs bent geweest op mijn site, dan zie je dus ook waarom ik een forum erbij heb gedaan!
ten eerste omdat ik zelf wil leren van andere mensen dus hoop dat ze ook foto's plaatsen zodat anderen ervan kunnen leren.
en ten tweede omdat er weinig over buffetgarnering te vinden is dacht ik dat het wel leuk is als ik er mee begin.
overigens als jij onderwerpen in het forum wilt kun je dat aangeven en ik zorg ervoor dat de onderwerpen in het straatje passen met wat jij wilt! dus ralph meldt je aan en ik zorg dat jou wens topic verschijnt,overigens ik ben bezig met WATERMELOENEN uitsnijden in bloemen etc. dus hou de site in de gaten voor nieuwe mooie foto;s iemand tips hoor ik het graag.
mvg marco en bedankt voor de complimenten van de showstukken.

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 15 okt 2007, 19:39

ja heb even rond gekeken ziet er mooi uit. maar zie liever een breed forum dan een hoop losse fora

marcobuzzbuzz
Contacteer:

re

Bericht door marcobuzzbuzz » 15 okt 2007, 19:57

ieder zn mening en dat respecteer ik

gerard_big

Bericht door gerard_big » 22 okt 2007, 20:37

ziet er best mooi uit maar niet op mijn borden

marcobuzzbuzz
Contacteer:

borden

Bericht door marcobuzzbuzz » 22 okt 2007, 23:27

ben zelf ook zelfstandig werkend kok, en niet op jou borden? mhzz dit is ook geen ala-carte maar voor buffetten! maar in iedergeval bedankt voor het compliment.

Mario

Bericht door Mario » 23 okt 2007, 12:49

Zeker strak hoor voor op buffetten :)

Rudi B
Contacteer:

Bericht door Rudi B » 11 nov 2007, 22:47

ziet er mooi uit maar als ik alles naast elkaar zet zie ik steeds meet van hetzelfde of ben ik de enige die er zo over denk?

begrijp me niet verkeerd wat ik zie is mooi maar zie vaak hetzelfde terug komen naar mijn mening

Plaats reactie