Opendag Albeda College Contractonderwijs

Vind of schrijf hier je infomatie over de verschillende cursussen en scholen.
Plaats reactie
pvstr

Opendag Albeda College Contractonderwijs

Bericht door pvstr » 31 mei 2011, 23:46

Het Albeda College, afdeling contractonderwijs organiseert op 7 juni 2011 haar jaarlijkse opendag. Deze zal plaatsvinden in het vernieuwde restaurant VIPZ van af 14.00 uur t/m 20.00 uur. Onder het genot van een klein bittergarnituur en een drankje kunt u op deze dag informatie inwinnen betreffende de diverse aangeboden horeca opleidingen. Tevens kunt u indien gewenst, zich direct inschrijven voor een opleiding en of cursus.

Het contractonderwijs van het Albeda College te Rotterdam verzorgt opleidingen voor mensen vanaf 18 jaar. De opleidingen zijn praktisch toepasbaar en worden zeer praktijkgericht en vraaggericht aangeboden. De theoretische opleidingen zijn thematisch van opzet of worden in langere trajecten aangeboden. De docenten/trainers welke het onderwijs verzorgen zijn mensen wie hun "sporen" hebben verdiend in de praktijk. Hierdoor kunnen zij huidige praktijk situaties gemakkelijk vertalen naar de lesstof.

Voor meer informatie voor de opendag of de aangeboden opleidingen kunt u terecht op onze website www.albeda.nl/volwassenen

andjaan

Re: Opendag Albeda College Contractonderwijs

Bericht door andjaan » 07 jan 2016, 13:29

Beste Allemaal,

Wie weet of de opleiding tot kok nog gegeven wordt op de Albeda College?
Volgens mijn ingewonnen info bestaat deze opleiding niet meer.
Ik las op deze forum een stuk over Dhr.Ronneke die de opleiding heeft gedaan met succes,
maar ik kan hem niet meer vinden.
Wellicht leest hij dit en kan hij mij hierover informeren.
Ik ben ook boven de 18 jaar en zou graag een koksopleiding voor volwassenen willen doen.
Ik hoop antwoord te krijgen op mijn oproep.
Bij voorbaat dank allemaal.
groet

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Re: Opendag Albeda College Contractonderwijs

Bericht door Niels » 09 jan 2016, 19:23

Plaats reactie