Steak Tartaar / Tartare
Steak Tartaar / Tartare
Is er hier toevallig iemand die mij kan vertellen hoe je een klassieke Steak Tartaar / Steak Tartare kan bereiden?
Voor zover ik weet is dit gemalen of zéér fijn gesneden biefstuk met de volgende ingrediënten er door heen:
- Kappertjes
- Fijn gesneden augurkjes
- Fijn gesneden ui
- Eigeel
- Worcestersaus
- Tabasco
- Vers gemalen peper
- Zout (grof?)
- Evtentueel peterselie (???)
Klopt dit?
Graag jullie op- / aanmerkingen.
Alvast bedankt voor de tips!
Gr.
Bob
Voor zover ik weet is dit gemalen of zéér fijn gesneden biefstuk met de volgende ingrediënten er door heen:
- Kappertjes
- Fijn gesneden ui
- Eigeel
- Worcestersaus
- Tabasco
- Vers gemalen peper
- Zout (grof?)
Klopt dit?
Gr.
Bob
-
Re: Steak Tartaar / Tartare
Ik dacht dat het dooiertje op de steak, en het garnituur naast de steak moet staan.Bob schreef:Is er hier toevallig iemand die mij kan vertellen hoe je een klassieke Steak Tartaar / Steak Tartare kan bereiden?
- Kappertjes
- Fijn gesneden ui
- Eigeel
- Worcestersaus
- Tabasco
- Vers gemalen peper
- Zout (grof?)
Klopt dit?
Gr.
Bob
Is wel heel erg uit de oude doos.
zijn allemaal goed zou idd. alles apart geven, wordt bij ons enorm goed verkocht...
ik geef ook altijd beetje echte ketchup erbij, bipia uit frankrijk.maakt het helemaal af, moet je wel de pikante variant hebben
ik geef ook altijd beetje echte ketchup erbij, bipia uit frankrijk.maakt het helemaal af, moet je wel de pikante variant hebben
bipia? Geef mij maar Heinz 

"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl