Hallo allemaal

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
Cassie

Hallo allemaal

Bericht door Cassie » 07 okt 2008, 18:36

Ik ben Casper, ben sinds 1 maand in het bezit van mijn ZWK diploma, behaald aan de vaschool wageningen.

Ik werk nu bij Gasterij De Kommensaal in Lathum, een gehucht vlakbij Arnhem.

Dit is een zeer veelzijdig restaurant, met een wat luxere a la carte gedeelte, waar we een kleine menukaart hebben en een dagelijks wisselend 5 gangendiner, hierin kan ik veel creativiteit in kwijt.

Sinds 3 weken hebben wij ook een grillrestaurant erbij in hetzelfde gebouw, hier wordt op lager niveau gekookt natuurlijk, met spiesen, geitenkaas salades en dergelijke. Dit vind ik persoonlijk minder leuk maar je leert er wel goed om te bikkelen. Je hangt boven en grill van 300 graden en toch moet je er koel onder blijven :) (De keuken staat op een podium midden in het restaurant). Het keukenteam bestaat uit 5 koks inclusief de chef-kok, en we wisselen elke keer af waar we staan die avond. Ook doen we veel buffetten van verschillende niveau's.

Kortom het is een leuk en veelzijdig restaurant en heb het er erg naar mijn zin.

Ik kwam bij toeval op dit forum uit en vind het erg leuk dat dit er is, denk wel dat ik hier het een en ander kan leren.

Gr,

Casper

Marga

Re: Hallo allemaal

Bericht door Marga » 07 okt 2008, 19:23

Welkom Casper!

groeten, Marga

Plaats reactie