Even voorstellen: Hans CP

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
hcptdg

Even voorstellen: Hans CP

Bericht door hcptdg » 26 sep 2008, 17:01

Hallo Koks!

Ik ben Hans Collings Polak en heb ooit een bescheiden koksdiploma gehaald. Daarna ben ik werkzaam geweest in verschillende horecabedrijven, het horeca uitzendwezen en het onderwijs. Ik heb lange tijd bij SVH gewerkt, onder andere als consulent van het Leerlingstelsel (regio Den Haag) en als productmanager bij de SVH Uitgeverij. Daar ben ik betrokken geweest bij de productie en verkoop van uitgaven als 'Pauli'. de leerboekenserie voor het gastheerschap etc.
Sinds 10 jaar ben ik zelfstandig en ontwikkel ik zaken voor het Horecaonderwijs, waaronder Examens (ik ben om te kopen maar dat is erg duur :D )
Op dit moment ben ik o.a. betrokken bij de productie van Passie voor Horeca.

Ik ga graag en (veel te) vaak uit eten in ons land en daarbuiten. Ik woon tenslotte dicht genoeg bij de grens van Duitsland en Belgie :) Ik hoop hier wat op te steken over recente ontwikkelingen op jullie vakgebied en kan mogelijk in voorkomende gevallen iets bijdragen vanuit ' de oude kookdoos' .

Leuk dat er nu een echt koksforum bestaat!

hans

p.s Bij Jerome (forumlid Jeroen) in Valkenburg ben ik al een paar keer wezen eten. Topzaak :!:
Wel je bordje leeg eten!

chef-dave
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Hans CP

Bericht door chef-dave » 26 sep 2008, 17:44

Hoi Hans,
Welkom op dit forum, ik denk dat we inderdaad wel wat van elkaar kunnen opsteken.
Gr,
Het gras is steeds groener aan de andere zijde. Helaas is het dan ook meestal kunstgras!
Dave

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 26 sep 2008, 20:35

Beste Hans Collings Polak,

Wij, Leo en ik, zijn op dit moment recepten en bereidingwijze van u aan het beoordelen, ook voor passie voor horeca.
(Passie voor horeca is een initiatief van het SVH/HBI waarbij de bekende koksleermiddelen ook op internet komen te staan, maar dan opgefrist)
Ik ben er benieuwd naar uw visie op leermiddelen voor koks.

Groeten,
Niels

hcptdg

Bericht door hcptdg » 26 sep 2008, 22:42

Niels schreef:Beste Hans Collings Polak,

Wij, Leo en ik, zijn op dit moment recepten en bereidingwijze van u aan het beoordelen, ook voor passie voor horeca.
(Passie voor horeca is een initiatief van het SVH/HBI waarbij de bekende koksleermiddelen ook op internet komen te staan, maar dan opgefrist)
Ik ben er benieuwd naar uw visie op leermiddelen voor koks.

Groeten,
Niels
Hallo Niels en Leo,

Ik ga er komende week weer mee aan de slag maar we spreken elkaar zeker binnenkort!

groet hans
Wel je bordje leeg eten!

Plaats reactie