Voorstellen hoort erbij

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
Peter de Lepper

Voorstellen hoort erbij

Bericht door Peter de Lepper » 17 jun 2008, 15:47

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Peter de Lepper, 28 jaar en sinds 3 jaar ( 1 jaar als ambulant,en 2 jaar "vast"in het a la carte )aan het koken bij Chateau Neercanne in Maastricht. Las net de post van Hagoort en mijn verhaal komt ongeveer op hetzelfde neer. Ben tijdens mijn studie Nederlands Recht zoals zoveel studenten in de de horeca als bijbaan beland. Heb nog tijdens m'n studie de keuze gemaakt om door te gaan in de horeca en dit voorgelegd aan m'n Chef, Dhr. Snijders ( op het forum actief als Goodfood ). Uiteindelijk heeft hij mij de kans gegeven ( eeuwig respect voor die man!) om vol aan de bak te gaan en het is de beste beslissing tot nu toe in m'n leven geweest! Heb ook de keuze gemaakt om geen BBL of BOL opleiding meer te gaan doen maar gewoon de "harde"leerschool van de praktijk! Ben van mening als je echt wil, interesse toont in het vak en er 200% voor gaat dat het geen onoverkomelijk probleem hoeft te zijn. Maar ben ook wel benieuwd naar de meningen van anderen hier op het forum, dus laat je horen Aub!.

Mvg Peter.
Work hard, Play hard

sjaak

Re: Voorstellen hoort erbij

Bericht door sjaak » 19 jun 2008, 18:52

ik zal niet snel iemand aannemen die geen afgeronde opleiding heeft.
Of het cv moet verder veel goed maken.
Als iemand een langere tijd bij chateaux Neercanne heft gewerkt zegt dat al wel wat over de kwaliteiten van een persoon
De studie daarvoor dat je beschikt over een goed stel hersenen.
Dus in dit geval denk ik dat je de juiste keuze hebt gemaakt
Daarnaast is natuurlijk de vraag wat wil je in de toekomst ?
Ik zou zeker proberen nog wat stages te doen bij andere zaken om te zien dat het ook op andere manieren kan.

Plaats reactie