Chefsonline stelt zich voor...

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
Chefsonline
Contacteer:

Chefsonline stelt zich voor...

Bericht door Chefsonline » 21 apr 2008, 07:09

Dag dames en heren van dit schitterende forum. Ik wilde me graag even voorstellen. Mijn naam is Jochen, ik kom uit Limburg. Mijn naam hier op het forum heeft te maken met de website die wij binnenkort zullen
lanceren, en jawel hoor, alweer een website over koken, eten en drinken, maar dan wel anders. Wij gaan namelijk uitsluitend met videobeelden werken, dus geen honderdduizenden recepten, maar kwalitatief hoogwaardig materiaal. De site gaat op 15 mei a.s. online, maar er is nu al een kleine preview te zien van wat er gaat gebeuren. http://www.chefsonline.tv

Op dit moment zijn we eigenlijk dringend op zoek naar mensen (lees vrijwilligers) die ons misschien kunnen helpen met het uitwerken van een aantal zaken, zoals recepten, ingredientenlijsten etc. (als bijvoegsel voor de video's). Mocht iemand hier zin in hebben, en de nodige tijd over hebben, laat me dan iets weten via email. Alvast hartelijk dank hiervoor.

groetjes,

Jochen
en iedereen kookt mee...

Marielle
Contacteer:

Re: Chefsonline stelt zich voor...

Bericht door Marielle » 21 apr 2008, 08:08

zo dat is mooi gedaan!zal veel goeds beloven voor wat nog gaat komen! s6 ermee!! :D

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 23 apr 2008, 17:41

Dag allemaal,

Een kleine preview van wat er komen gaat. Zoals gezegd gaat de site op
15 mei open en tot dan zal ik proberen om jullie alvast een beetje te ver-
maken met een aantal previews van opnamen die we al gemaakt hebben.

(Link is verwijderd omdat de website nu open is)

Verder wil ik eigenlijk iedereen die interesse heeft om ook mee te doen
hierbij van harte uitnodigen om even contact met mij op te nemen.

Ik wens iedereen veel kijkplezier.

Jochen
Chefsonline.tv
Laatst gewijzigd door Chefsonline op 16 mei 2008, 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 30 apr 2008, 22:40

We zijn nu alweer een week verder en de voorbereidingen voor de lancering van de site
draaien op volle toeren. Zoals ik had beloofd ga ik jullie in de tussentijd vermaken met
een aantal previews, dus hier is de volgende alweer:

Jan Marrees van Bretelli in Weert

(link is verwijderd omdat de site nu open is)

Groetjes, en wederom veel kijkplezier,

Jochen
Laatst gewijzigd door Chefsonline op 16 mei 2008, 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.
en iedereen kookt mee...

Maurits

Bericht door Maurits » 02 mei 2008, 14:28

Chefsonline is echt een superidee, Jochen. Erg nuttig ook voor de hobbykoks.
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 02 mei 2008, 19:41

Maurits schreef:Chefsonline is echt een superidee, Jochen. Erg nuttig ook voor de hobbykoks.
Laten we het hopen, vandaag stond er in de volkskrant een stukje over foodtube.nl... toch wel toevallig dat die net de lucht in moeten gaan voordat wij klaar zijn met de voorbereidingen. Maar als je dan gaat kijken, dan denk ik dat de inhoud daar absoluut niet te vergelijken is met onze website, dus of we deze conculega moeten vrezen vraag ik me af. Onze lijst van deelnemers wordt met de dag leuker, er zijn straks naast Toine Hermsen en Bretelli ook clips te zien van o.a. :

De Leuf - Ubachberg,
Valuas - Venlo,
Brienen aan de Maas - Well,
De Treeswijkhoeve - Waalre,
De Karpendonkse Hoeve - Eindhoven,
Le Marron - Malden,
De Lindehof - Nuenen,
Wollerich - St Oedenrode...

...en zo kan ik nog wel even doorgaan, de lijst wordt dus steeds interessanter. Daarnaast zijn we nu ook begonnen met het opnemen bij kookstudio's. Straks, na de opening van de website, zullen we ernaar streven om wekelijks minimaal 1 nieuwe clip toe te voegen, maar het eerste jaar gaan we toch zeker voor gemiddeld 2-3 nieuwe per week, om een beetje sneller omvang op te bouwen.

groetjes,

Jochen
en iedereen kookt mee...

Plaats reactie