Hé hallo!!!

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
jojo78

Hé hallo!!!

Bericht door jojo78 » 10 mar 2008, 23:36

Hoihoi!
Mijn naam is Johan, ben 29 jaar oud en woon en werk in Nijmegen.
Ik werk bij Café Eten en Drinken in de keuken.

Na de opleiding Facilitaire Dienstverlening (MBO), heb ik een jaartje op de PABO gezeten. Toen wist ik het even helemaal niet meer. Ik wilde een jaartje werken en dan weer terug naar school.
Via via kwam ik bij een brasserie terecht in de keuken en dit beviel zo ontzettend goed, dat ik hier van 1 jaar gelijk 6,5 jaar heb gemaakt... Hier heb ik van de kok zo ontzettend veel geleerd! Hoe kan ik een menu beter samenstellen, hoe ga ik om met ingrediënten, wat is kwaliteit enz.

Ik liep tegen de man van m'n leven aan en we wilden gaan samenwonen, daarom ben ik van baan gewisseld. Ik kwam bij E&D terecht en binnen een half jaar werd mij gevraagd om, samen met een collega, de keuken te gaan runnen. Inmiddels is die collega een jaartje naar Curaçao en daarom doe ik dit nu alleen.
Best spannend, zo af en toe!!! Gelukkig kan ik goed opschieten met m'n collega's en kan ik overleggen met een vriend van me (souschef).

Van de ene uitdaging in de andere rollen is dus "the story of my life"...

Ik heb dus geen opleiding voor de taak die ik nu vervul en leer dus al doende. Dat betekent dat ik, zo af en toe, best wel wat vragen heb...

Mochten jullie vragen hebben: Stel ze gerust!! ;-)

Groetjes,
Johan

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 11 mar 2008, 00:34

Johan welkom op het forum.

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 12 mar 2008, 02:14

welkom

Plaats reactie