wie ben ik?

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
kever3
Contacteer:

wie ben ik?

Bericht door kever3 » 29 jan 2008, 20:34

Ik ben Karl en afgestudeerd in 1991 aan de Hotelschool "Ter Duinen" in Koksijde,na 18 jaar als werknemer in de horeca,ga ik nu samen met mijn schoonzus een restaurant runnen,ik was al lang op zoek om een zaak te beginnen maar ik had niemand die mee wilde(geen horeca ervaringen)toen mijn schoonzus plots in september af kwam of ik het zag zitten om een restaurant over te nemen,weinig twijfel en na alles zo wat uit te rekenen de beslissing genomen,aanstaande 8 februari zouden we open gaan,wil je op de hoogte blijven ga dan naar www.vinaclara.be en schrijf je in op onze nieuwsbrief,groeten Karl

chef peter

Bericht door chef peter » 29 jan 2008, 20:43

Hallo Karl,
Welkom.
Laatst gewijzigd door chef peter op 29 jan 2008, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

kever3
Contacteer:

Bericht door kever3 » 29 jan 2008, 20:48

zeker niet,want wist van dit forum niks af,maar door te googlen hier op terecht gekomen,heb wel niet veel tijd om te "forumen" daar er toch veel bij komt te kijken om iets op te starten
gebruik dit forum sinds gisteren om artikels op te zoeken,ben al veel wijzer geworden over 'waguy' ,ik lees veel maar reageer niet veel ,karl

Plaats reactie