Dennis de Haan

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
D. de Haan

Dennis de Haan

Bericht door D. de Haan » 04 dec 2007, 18:18

Hallo allemaal.

ik ben Dennis de Haan woon in Zeijen ( vlak bij assen ), 19 jaar en doe een MBO opleiding Horeca en catering management. Dit is een 4 jarige opleiding met facilitaire dienst niveau 4 en basis kok.
ik zit nu in het afstudeer jaar van de facilitaire dienst en heb basis kok afgerond.

tijdens mijn stage in het 2e jaar ben ik terecht gekomen bij de jufferen lunsingh in westervelde. Hier ben ik er achtergekomen dat ik echt de keuken in moet. ik wilde eerst stoppen met FD maar heb toch besloten dit eerst af te maken. Ik werk in de avond uren en in het weekend nog zoveel mogelijk in de keuken om nog steeds bij te leren.

volgend jaar mag ik dus eindelijk beginnen met de opleiding zelfstandig werkend kok. Het 1e jaar word ik leerling bij de jufferen lunsingh aangezien dit een prachtig bedrijf is waar nog eigen hammen worden gedroogd, zoveel mogelijk uit eigen tuin en boomgaard komt .

2e jaar wil ik naar een sterren zaak.

7 mei heb ik casting bij de Cas spijkers academie en hoop daar echt te worden aangenomen om de perfecte start te maken van mijn koks cariere.

Ik hoop dat ik via dit forum nog veel bijleer.
Laatst gewijzigd door D. de Haan op 22 mar 2008, 17:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 04 dec 2007, 22:04

Dennis, welkom op het koksforum!

Webmaster
Contacteer:

Bericht door Webmaster » 04 dec 2007, 22:11

Dennis natuurlijk ook van harte welkom hier , en hoop dat je nog veel mocht leren hier
Kokforum.nl : de website voor koks

Plaats reactie