Eerst even voorstellen...

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
Jeff

Eerst even voorstellen...

Bericht door Jeff » 05 okt 2007, 16:16

Dag mensen, wat een geweldig idee dit forum! Complimenten, ik ben al de hele dag een beetje aan het spitten en in mijn enthousiasme had ik de aanmelding niet goed gelezen en was ik alsnog de woonplaats vergeten. Excuus!

Ik studeer nog, niet de koksopleiding, maar ik ben wel erg veel met koken en eten bezig. Ik heb ook naast mijn studie gewerkt als keukenhulp in een Mexicaans restaurant, waar ik alle tapas verzorgde zowel warm als koud. Bij afwezigheid van de echte koks mocht ik na verloop van tijd ook grill draaien en dat vond ik toch wel een compliment. De gerechten waren niet heel hoogstaand, een weinig variabele kaart, maar wel ontzettend hard werken met zaterdagen waarop regelmatig tegen de 300 gasten verzorgd werden met zes man personeel in de keuken. En dat ook met ongeschoolde types als ik :wink:. Het horecawerk bleek echter wat moeilijk te combineren met de studie, dus moest helaas toch uiteindelijk aan de kant.

Ik houd eigenlijk van allerlei eten en het enige dat ik slecht trek is lever. Ik houd van een gevarieerde maaltijd en ik kook eigenlijk iedere dag, zelfs als ik voor mijzelf moet koken. Ik heb ook, zeker voor een student, een waanzinnige mooie keuken thuis met een goed verhoogd blad en een erg mooi Solitaire-fornuis (met dank aan de vorige bewoner). Koken is voor mij aan het eind van de dag een heerlijke ontspannen bezigheid en het enige waar ik van kan balen is dat ik overdag de markt moet missen. Ik kan dus in ieder geval wel wat tips gebruiken waar je 's avonds in Groningen nog lekkere ingredienten vandaan kunt halen.

Nou 't wordt al een heel verhaal, ik hoop dat ik hier veel mag en kan leren van anderen. Ik heb vandaag al een hele hoop informatie tot me gekregen en kan niet wachten zo aan de maaltijd te starten :wink:.

Gert
Contacteer:

Bericht door Gert » 05 okt 2007, 16:19

welkom jeff!
je zult hier vast veel opsteken,
ik heb hier ook al een hoop geleerd!

Plaats reactie