even voorstellen.....Martijn van Beek

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
Martijn van Beek

even voorstellen.....Martijn van Beek

Bericht door Martijn van Beek » 07 feb 2007, 12:02

Ellow Koks!,

Na een paar weekjes hier gekeken te hebben lijkt het ook mij weleens netjes mijzelf voor te stellen......

Mijn naam is Martijn van beek en ben nu werkende als chefkok in Hotel/restaurant Pakhuys in Alkmaar. Deze zaak is net 8 maanden open en is gevestigd in oude pakhuizen in de binnenstad. Omdat ik vanaf de
Mocht je veder geintresseerd zijn bezoek dan eens www.pakhuys.nl of ask me!

info over mijzelf..... Ik ben 28 jaar woon in Alkmaar, na een aantal stages als klein manneke gelopen te hebben bij Nerro,ferry Kenter en de Buren heb ik mijn 4de leerjaar bij Hotel/restaurant Merlet (1ster) gedaan onder leiding van Alan Pearson en me laatste jaar bij restaurant D'Entree in Abbekerk olv Jose Pollonio na mijn leerjaren ben ik begonnen als chef de parti in Restaurant Gastronome te Limmen waar ik te lang beb blijven (6 jaar) hangen! maar goed doordat ik tekens weer kon groeien schopte ik het daar tot chef, helaas is deze zaak in 2005 verplaatst en vond ik het tijd om eens wat anders te gaan zoeken.....

Meer heb ik nog niet meegemaakt ;)

groet

Martijn

albertstrating

Re: even voorstellen.....Martijn van Beek

Bericht door albertstrating » 22 sep 2008, 10:07

hallo martijn,

Ik ben Albert Strating en heb je naam leren kennen toen ik chef was in Lust, ook in Alkmaar. Ik ben benieuwd naar je huidige werkplek en bovenal wil ik je wijzen op een nieuw avontuur met potentie en niveau wat je bent gewend. Nee, we zullen geen collega's worden want ik ben vorig jaar uit de horeca gestapt! Mocht je interesse hebben in wat mailcontact; ik lees graag wat van je!

Groet

Albert.

Plaats reactie