Marcel stelt zich voor!

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
BreeZe

Marcel stelt zich voor!

Bericht door BreeZe » 25 jan 2007, 19:11

Hoi,

Hoi ben marcel 24 jaar, ben kok van beroep dit doe ik al vanaf m'n 15e begonnen in de v&d la place als weekend hulp.. vanaf toen stond mijn besluit vast ik wilde alleen het beste vanaf die tijd heb ik in menig Alliance restaurant en restaurants gewerkt die bekroond zijn met een michelin ster(ren) nu ben ik werkzaam als chef de parti in een nieuwe zaak in nieuwegein..

Verder mijn hobby's koken veel kookboeken uitpluizen en het internet uitpluizen naar iron chef's anthony bourdain enz enz

Als mensen vragen hebben wees vrij ze te vragen!

Groetjes Marcel aka BreeZe
Laatst gewijzigd door BreeZe op 27 nov 2008, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

BreeZe

Re: BreeZe aka Marcel stelt zich voor!

Bericht door BreeZe » 27 nov 2008, 22:07

even een kleine update ;)

ben reeds 26 en vanaf 1 januarie officieel chef kok van de parel van vreeswijk :D

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Re: Marcel stelt zich voor!

Bericht door Niels » 27 nov 2008, 23:05

Gaat het goed in je nieuwe restaurant?

BreeZe

Bericht door BreeZe » 28 nov 2008, 20:39

Niels schreef:Gaat het goed in je nieuwe restaurant?
ja gaat echt super..

wij zijn nog steeds stijgende.. vooral opzoek naar steeds nieuwere dingen en vooral constanter te blijven werken!!

de lekker en speciale bite hebben ons goed gedaan! vooral het nu eerste jaar dat we open zijn hebben we zo veel aandacht gehad van oa. AD Telegraaf NL030 lekker speciale bite enz enz dat het dit jaar alleen maar kan tegen vallen maar dat is voor ons weer een stimulans om alleen maar beter te worden! en echt een gevestigde naam te worden als zijn een echt vis restaurant! ook zijn we bezig met een paar dingen die ons ook weer goed in de markt kunnen plaatsen.. Ook omdat we voor duurzame visserij gaan msc enz enz is het niet echt heel gemakkelijk maar door een goed samenwerking met de vis boer hebben we al een hele hoop bereikt en gaan we in januari met msc bezig!

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 29 nov 2008, 00:01

Misschien domme vraag maar wat is MSC?

jeroenbr

Bericht door jeroenbr » 29 nov 2008, 00:03

Niels schreef:Misschien domme vraag maar wat is MSC?
Waarschijnlijk iets in de trend van "misschien"

Jom
Contacteer:

Bericht door Jom » 29 nov 2008, 01:37

MSC heeft te maken met verantwoord gebruik van vis en behoud van visstand nu en in de toekomst
.
zie: http://www.mscdetailhandel.nl/index.html
De aanhouder wint

BreeZe

Bericht door BreeZe » 29 nov 2008, 12:29

Jom schreef:MSC heeft te maken met verantwoord gebruik van vis en behoud van visstand nu en in de toekomst
.
zie: http://www.mscdetailhandel.nl/index.html
inderdaad beetje zoals de vis wijzer van wnf of vis&seizoen van jan van as.. al klopt dat van jan van as niet helemaal... die gaan uit van de seizoenen wanneer je vis mag vangen of dit nu volgens de quota gaat of niet dus heb je alsnog overbevissing..

en msc is nu ook bezig met binnen het label van msc quota's te stellen en een strenge kwaliteits bewaring en hoe en wat en wanneer er gevangen mag worden

elamphen
Contacteer:

Bericht door elamphen » 30 nov 2008, 02:35

Hey Parel van Vreeswijk is boven op de dijk of niet? Vanaf begin van de sluis?
Heb tot miojn 12e in Vreeswijk gewoont op de oude sluis en hoorde van kennisen dat er een restau een tijdje geleden leeg stond.
het wordt vanzelf 12 uur

BreeZe

Bericht door BreeZe » 30 nov 2008, 19:47

elamphen schreef:Hey Parel van Vreeswijk is boven op de dijk of niet? Vanaf begin van de sluis?
Heb tot miojn 12e in Vreeswijk gewoont op de oude sluis en hoorde van kennisen dat er een restau een tijdje geleden leeg stond.
nee het is helemaal vooraan..

wat er leeg stond is de Sint Jan maar dat is Bourgondisch Vreeswijk geworden ook van de zelfde eigenaar als de Parel

BreeZe

Bericht door BreeZe » 03 aug 2010, 14:14

Een kleine update hier..

Misschien al gezien,gelezen of gehoord.. Misschien ook niet :lol:

Vanaf 31 Augustus stop ik als Chef kok bij De Parel van Vreeswijk. En ga ik al Productie Chef beginnen bij restaurant De Rechtbank in Utrecht, lokatie ROC Nieuwegein.

Zal een hele ommezwaai worden. Is van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5 :oops: :roll:

Waarom!? Is toch wel een kans die ik niet kon laten gaan.. Gezondheid weer eens op peil brengen.. En wat regelmaat en wat meer vrije tijd na 13jaar horeca bijna full time te hebben gedaan is dit ook wel eens lekker!

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 03 aug 2010, 20:30

begrijpelijk..... :D
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

BreeZe

Bericht door BreeZe » 13 okt 2010, 22:09

Jongens...

wat een leven! Heerlijk...

een maandje acclimatiseren geweest maar zou voorlopig niets anders meer willen dan deze regelmaat,avonden en weekende vrij.

Uiteindelijk zal het wel weer gaan trekken maar voor als nu lekker geniete en kei hard knallen iedere dag.

Plaats reactie